مدل سه بعدی دستگیره در کابینت KITCHEN CUPBOARD CABINET DOOR HANDLES set11
نوع فایل
RAR
حجم فایل
14 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5060 بازدید
1,000 تومان

دستگیره‌های کابینت یا همان Kitchen Cupboard Cabinet Door Handles یکی از جزئیات کوچک اما بسیار مهم در طراحی آشپزخانه محسوب می‌شوند. این قطعات نه تنها کاربرد عملکردی دارند، بلکه می‌توانند بر زیبایی و سبک کلی کابینت‌ها نیز تاثیرگذار باشند.

دستگیره‌های کابینت در مجموعه‌ای تحت عنوان SET 11 در انواع مختلفی از جنس‌ها و مدل‌ها عرضه می‌شوند. جنس متداول این دستگیره‌ها شامل فلزات گوناگون مانند استیل ضدزنگ، آلومینیوم، برنج، مس و حتی سرامیک است. برخی از آنها دارای روکش مات یا براق هستند و برخی دیگر رنگ‌های متنوعی دارند.

از نظر طراحی، این دستگیره‌ها در مدل‌های متفاوتی از جمله دستگیره‌های میله‌ای، حلقه‌ای، پیچی، لوله‌ای و قلاب‌دار ارائه می‌شوند. برخی از آنها خطوط ساده و مینیمالیستی دارند در حالی که برخی دیگر با طرح‌های پیچیده‌تر و حتی سبک‌های کلاسیک یا مدرن عرضه می‌گردند.

طراحان داخلی برای پیش‌بینی دقیق چگونگی تاثیر این دستگیره‌ها بر روی کابینت‌های آشپزخانه و هماهنگی آنها با سبک کلی دکوراسیون، نیاز به دانلود مدل‌های سه‌بعدی آماده این دستگیره‌ها دارند. این مدل‌ها به آنها کمک می‌کند تا جزئیات ظاهری، ابعاد دقیق، جنس و رنگ دستگیره‌ها را مشاهده و ارزیابی کنند.

با قرار دادن این مدل‌ها در طرح‌های سه‌بعدی آشپزخانه، طراحان می‌توانند تاثیر متقابل دستگیره‌ها و کابینت‌ها را بر روی یکدیگر و هماهنگی کلی آنها با سایر عناصر آشپزخانه را بررسی نمایند و در نهایت بهترین گزینه را برای ایجاد یک فضای زیبا و کارآمد انتخاب کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *