نوع فایل
RAR
حجم فایل
8 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5833 بازدید
1,000 تومان

چراغ های دیواری از المان های تاثیرگذار در طراحی داخلی مدرن هستند. مجموعه آبجکت های سه بعدی آماده “Penta Clash Wall Lamps” به طراحان این امکان را می دهد تا انواع چراغ های دیواری با طراحی های خلاقانه و چشمگیر را با جزئیات کامل در پروژه های خود گنجانده و از نورپردازی و جلوه های منحصربفرد آنها در اتاق نشیمن بهره ببرند.

این مجموعه شامل چندین مدل چراغ دیواری با طراحی های مدرن، هندسی و پیچیده است که از مواد با کیفیت مانند فلز، شیشه، پلاستیک یا ترکیبی از این مواد ساخته شده اند. هر کدام از این چراغ ها می تواند در انواع رنگ ها، اندازه ها و فینیش های متفاوت از جمله کروم، مات، براق و رنگ های مختلف ارائه شوند.

از نظر طراحی، این چراغ های دیواری دارای خطوط تیز، زوایای تند، سطوح هندسی و الگوهای سه بعدی برجسته هستند که به آنها جلوه ای مدرن و خیره کننده می بخشد. برخی مدل ها حتی از ترکیب چند ماده مانند فلز و شیشه بهره می برند تا جذابیت بصری بیشتری داشته باشند. این تنوع به طراحان اجازه می دهد تا ترکیب های منحصربفردی را برای اتاق نشیمن خلق کنند.

برای طراحان داخلی، داشتن دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده “Penta Clash Wall Lamps” بسیار مفید است. آنها می توانند این چراغ های دیواری زیبا را به راحتی در نرم افزارهای طراحی خود قرار دهند و ترکیب بندی های متنوعی را از نظر تعداد، موقعیت قرارگیری، ارتفاع و زاویه چراغ ها برای اتاق نشیمن امتحان کنند.

در کل، این مجموعه آبجکت های سه بعدی آماده، ابزارهایی کاربردی برای طراحان داخلی هستند تا بتوانند چراغ های دیواری زیبا و خلاقانه را در طرح های خود گنجانده و فضاهایی مدرن، جذاب و با نورپردازی چشمگیر در اتاق نشیمن خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *