نوع فایل
zip
حجم فایل
96 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
3DSKY
دسته بندی
تعداد بازدید
7050 بازدید
1,000 تومان

صندلی Kinoko یکی از طرح های منحصربفرد و خلاقانه شرکت ایتالیایی Zilio Aldo است که برای استفاده در اتاق نشیمن طراحی شده است. این صندلی دارای ظاهری شبیه به یک قارچ بزرگ است که از همین رو نام “کینوکو” به معنای قارچ را از زبان ژاپنی گرفته است.

صندلی های Kinoko در چندین مدل و رنگ مختلف از جمله سفید، مشکی، قرمز و آبی تولید می شوند. بدنه اصلی این صندلی ها از پلی اتیلن فشرده با رویه پارچه ای یا پلاستیک ساخته شده است. پایه های زیر آن نیز معمولا از فلز ضد زنگ هستند.

از ویژگی های منحصربفرد صندلی Kinoko می توان به طراحی ارگانیک و شکل منحنی آن که شبیه به یک قارچ واقعی است اشاره کرد. این صندلی با ابعاد بزرگ و گنجایش چند نفره خود، می تواند به عنوان یک المان مرکزی و چشمگیر در اتاق نشیمن عمل کند.

طراحان داخلی معمولا از این صندلی ها برای ایجاد گوشه های نشیمن و استراحت یا حتی زوایای مطالعه در اتاق نشیمن استفاده می کنند. قرارگیری چند صندلی Kinoko می تواند فضایی کاملا متفاوت و هنری را در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کند.

به همین دلیل، طراحان داخلی برای پیش بینی دقیق چگونگی ترکیب و تاثیرگذاری این صندلی ها بر روی فضای داخلی اتاق نشیمن، نیاز به دانلود مدل های آماده سه بعدی با کیفیت بالا از آنها دارند. این مدل ها به آنها کمک می کند تا بتوانند طرح های واقع گرایانه تری از دکوراسیون ایجاد کنند و جزئیات ظاهری و ابعادی این صندلی های منحصربفرد را به خوبی مشاهده نمایند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *