نوع فایل
RAR
حجم فایل
31 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)(vray)
دسته بندی
تعداد بازدید
5596 بازدید
1,000 تومان

درخت کاتسورا یا همان Katsura tree یکی از زیباترین و جذاب‌ترین گونه‌های درختان پاییزی است که برای فضاهای بیرونی مانند باغچه‌ها، حیاط‌ها و فضاهای سبز مناسب می‌باشد. این درخت متعلق به خانواده گردویان است و از ژاپن سرچشمه می‌گیرد.

درخت کاتسورا در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی یافت می‌شود. برخی از آنها به صورت درختچه کوتاه و پرپشت هستند در حالی که برخی دیگر به درخت‌های بلند و قدبرافراشته تبدیل می‌شوند. تنه این درختان معمولا قهوه‌ای روشن یا خاکستری است و برگ‌های آن شکل قلبی دارند. در فصل پاییز، برگ‌های درخت کاتسورا به رنگ‌های زرد طلایی، نارنجی و قرمز درخشان تغییر رنگ می‌دهند که منظره بسیار زیبایی را خلق می‌کنند.

جنس اصلی درخت کاتسورا چوب است، اما مدل‌های سه بعدی آماده آن معمولا از مواد دیجیتالی مانند پلیمرها و متریال‌های رندر ساخته می‌شوند تا بتوان آنها را در نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی قرار داد.

طراحان معماری داخلی و فضای سبز برای پیش‌بینی دقیق چگونگی ترکیب و تاثیرگذاری این درختان بر روی فضای بیرونی، نیاز به دانلود مدل‌های آماده سه بعدی با کیفیت بالا از آنها دارند. این مدل‌ها به آنها کمک می‌کند تا بتوانند طرح‌های سه بعدی واقع‌گرایانه‌تری از فضای سبز ایجاد کنند و تصویری دقیق از چگونگی رشد و تغییر فصلی این درختان در طول زمان داشته باشند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *