مدل سه بعدی کمد Furniture for children 0643
نوع فایل
RAR
حجم فایل
94 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5305 بازدید
1,000 تومان

طراحی اتاق کودکان یکی از مهمترین بخش های معماری داخلی است که نیازمند توجه ویژه به جزئیات و انتخاب لوازم مناسب می باشد. از جمله ضروریات هر اتاق کودک، کمد لباس است که باید متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کودک انتخاب شود. مجموعه “Furniture for Children 0643” شامل انواع کمدهای سه بعدی آماده برای استفاده در پروژه های طراحی اتاق کودکان است.

این مجموعه متنوع، کمدهای متعددی را با جنس های گوناگون از جمله چوب، پلاستیک، فلز و ترکیبی از این مواد ارائه می کند. از لحاظ طراحی، برخی از این کمدها دارای طرح های شاد، رنگارنگ و اشکال هندسی جذاب مناسب ذائقه کودکان هستند. در مقابل، برخی دیگر ظاهری ساده تر و مدرن تر داشته و بیشتر برای سلیقه های خنثی گرا مناسب می باشند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این مجموعه، واقع گرایی بالای آبجکت های آن است. کمدهای ارائه شده دارای ویژگی های کارکردی از جمله قفسه ها، طبقات و فضاهای مناسب جهت نگهداری لباس ها، کفش ها و اسباب بازی های کودکان هستند. بنابراین می توانند نیازهای واقعی یک اتاق کودک را به خوبی برآورده سازند.

برای طراحان داخلی فعال در زمینه دکوراسیون اتاق کودک، دانلود و استفاده از آبجکت های آماده سه بعدی می تواند بسیار سودمند باشد. آنها با بهره گیری از این آبجکت ها قادر خواهند بود پیش نمایشی واقعی از پروژه های خود را مشاهده کنند و تصمیمات آگاهانه تری اتخاذ نمایند. علاوه بر این، استفاده از آبجکت های آماده به جای مدلسازی آنها، صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه ها به همراه خواهد داشت.

در نهایت، مجموعه “Furniture for Children 0643” یک ابزار با ارزش برای طراحان داخلی است که ارزش دانلود و استفاده از آن را به وضوح دارد، خصوصاً برای آنهایی که در زمینه دکوراسیون اتاق کودکان فعالیت می کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *