نوع فایل
RAR
حجم فایل
12 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)(vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5294 بازدید
1,000 تومان

“Furniture Composition 493” یک مجموعه کامل و مدرن از کمدها و قفسه های لباس است که برای اتاق خواب طراحی شده است. این مجموعه شامل کمدهای دیواری، کمدهای ایستاده، قفسه ها، کشوها و سایر المان های ذخیره سازی لباس است که می‌توانند به صورت جداگانه یا ترکیبی با یکدیگر استفاده شوند و فضایی زیبا، کارآمد و منظم برای نگهداری لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌ها در اتاق خواب ایجاد کنند.

جنس اصلی این مجموعه از چوب با کیفیت بالا مانند راش، گردو، بلوط یا MDF با روکش چوب است. برخی از قطعات آن ممکن است از فلز، شیشه یا مواد ترکیبی دیگر نیز ساخته شده باشند.

مدل‌های متنوعی از این مجموعه وجود دارد که از نظر شکل، اندازه، تعداد کمدها و قفسه‌ها، طراحی درب‌ها و جزئیات دکوراتیو با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها خطوط ساده و مینیمال دارند، در حالی که برخی دیگر با طراحی‌های پیچیده‌تر و المان‌های تزئینی بیشتری همراه هستند. رنگ‌های مختلفی از جمله رنگ‌های چوب طبیعی، سفید، مشکی، رنگ‌های روشن و رنگ‌های جسورانه‌تر برای این مجموعه ارائه شده است.

طراحان معماری داخلی برای اتاق خواب، معمولاً به دنبال کمدها و قفسه‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، کارایی و سازماندهی مناسب را نیز داشته باشند. Furniture Composition 493 این نیاز را به خوبی برآورده می‌کند. این مجموعه فضای منظم و کارآمدی را برای نگهداری انواع لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌ها در اتاق خواب فراهم می‌کند و در عین حال، با طراحی زیبا و مدرن خود، به فضا جلوه بصری خاصی می‌بخشد.

داشتن آبجکت‌های سه بعدی آماده از این مجموعه، به طراحان کمک می‌کند تا پیش از اجرای پروژه، ظاهر نهایی فضا را با جزئیات کامل ببینند و تصمیمات بهتری بگیرند. آنها می‌توانند مدل‌ها، رنگ‌ها، ترکیب‌های مختلف قطعات و چیدمان‌های متنوع این کمدها را در رندرهای سه بعدی امتحان کنند و بهترین گزینه را برای سبک و فضای اتاق خواب انتخاب نمایند. همچنین می‌توانند جزئیات ظریف چوب، سایه‌روشن‌ها، بافت‌های مختلف و طراحی درب‌ها را در رندرهای خود شبیه‌سازی کرده و یک نمای واقع‌گرایانه از فضای نهایی را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *