نوع فایل
RAR
حجم فایل
7 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5826 بازدید
1,000 تومان

چراغ دیواری Odette Sconce یک محصول زیبا و منحصربه‌فرد از طراح معروف سارا شرمن ساموئل است. این چراغ با طراحی خلاقانه و جذاب خود می‌تواند نقطه کانونی زیبایی در اتاق خواب شما باشد.

این چراغ در انواع مختلفی از جنس‌های گوناگون از جمله فلز، شیشه، سرامیک و ترکیبی از این مواد تولید می‌شود. مدل‌های فلزی آن معمولاً از برنج، آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و می‌توانند در انواع رنگ‌های مات، صیقلی یا طلایی/نقره‌ای موجود باشند. نسخه‌های شیشه‌ای این چراغ نیز دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و منحصربه‌فردی هستند که جلوه خاصی به آن می‌بخشند.

مدل‌های سرامیکی این چراغ با لعاب‌های مات یا براق و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. علاوه بر این، نسخه‌های ترکیبی نیز موجود است که از چند ماده مانند فلز و شیشه یا سرامیک ساخته شده‌اند.

برای طراحان داخلی و معماران، داشتن مجموعه‌ای از آبجکت‌های سه بعدی آماده این چراغ دیواری در انواع مختلف مدل‌سازی شده، امری ضروری برای پیش‌بینی دقیق نحوه قرارگیری آن در فضای داخلی اتاق خواب است. این امر به آنها کمک می‌کند تا ترکیب‌بندی بهتری از رنگ‌ها، المان‌ها و دکوراسیون را قبل از اجرای پروژه مشاهده و بررسی کنند.

دانلود آبجکت‌های سه بعدی آماده چراغ دیواری Odette Sconce در انواع مختلف آن، می‌تواند به طراحان داخلی در طراحی هوشمندانه اتاق خواب و ایجاد فضایی زیبا، مدرن و متناسب با سلیقه کارفرما کمک شایانی کند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *