نوع فایل
RAR
حجم فایل
30 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx(Vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5039 بازدید
1,000 تومان

وایت بردها (Whiteboards) از تجهیزات ضروری در فضاهای اداری و محیط های کار گروهی به شمار می روند. آبجکت های سه بعدی آماده وایت بردها، به طراحان معماری داخلی کمک می کند تا بتوانند فضاهای اداری را با این المان های کاربردی و زیبا طراحی کنند. یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید وایت بردها، PolyVision است.

مدل PolyVision WhiteBoard Mobile از این برند در انواع مختلفی از نظر جنس و مدل عرضه می شود:

1. وایت بردهای تخت (Flat Whiteboards): این نوع وایت بردها دارای یک سطح صاف و تخت هستند که برای نوشتن و ترسیم مناسب هستند. آنها می توانند از جنس های مختلفی مانند فلز، چوب، پلاستیک یا ترکیبی از این مواد ساخته شوند. این وایت بردها معمولا در اندازه های استاندارد مانند 4 در 6 فوت یا 6 در 8 فوت عرضه می شوند.

2. وایت بردهای متحرک (Mobile Whiteboards): این نوع وایت بردها روی یک پایه چرخدار قرار دارند و قابلیت جابجایی در فضای اداری را دارند. این ویژگی به آنها انعطاف پذیری بیشتری می بخشد و امکان استفاده در اتاق های مختلف را فراهم می کند. این وایت بردها می توانند از جنس های مختلفی مانند فلز، چوب یا پلاستیک ساخته شوند.

3. وایت بردهای دیواری (Wall-Mounted Whiteboards): این نوع وایت بردها مستقیما روی دیوار نصب می شوند و به صورت ثابت در فضای اداری قرار می گیرند. آنها می توانند در اندازه ها و ابعاد مختلفی مانند وایت بردهای کوچک برای اتاق های جلسات یا وایت بردهای بزرگ برای سالن های کنفرانس عرضه شوند. این وایت بردها معمولا از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می شوند.

طراحان معماری داخلی برای فضاهای اداری، به این آبجکت های سه بعدی آماده نیاز دارند تا بتوانند آنها را در طراحی های خود به کار ببرند و فضاهای اداری را با انواع مختلف وایت بردها با جنس ها و مدل های متفاوت، تکمیل کنند. این امر به آنها کمک می کند تا فضاهای کاری کارآمد، زیبا و منعطف را خلق کنند که در آن امکان برگزاری جلسات، ارائه ایده ها و همکاری گروهی به خوبی فراهم است.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *