مدل سه بعدی میز کنسول Ikat 984 Bizzotto Sideboard
نوع فایل
RAR
حجم فایل
13 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5808 بازدید
1,000 تومان

میز کنسول یا سیدبورد یکی از عناصر تزئینی و کاربردی در دکوراسیون اتاق نشیمن است. این میزها که معمولاً در کنار دیوارها قرار می گیرند، می توانند به عنوان سکوی نمایش وسایل تزئینی یا محلی برای قرار دادن المپ و گلدان استفاده شوند. مجموعه “Ikat 984” از برند Bizzotto شامل انواع زیبا و خلاقانه ای از میز کنسول با جنس ها و طراحی های متنوع است.

1. میز کنسول چوبی Ikat 984: این میزها از چوب های گرم و زیبایی مانند راش، گردو یا چنار ساخته شده اند. آنها می توانند طراحی سنتی با نقوش برجسته یا طرح های مدرن و خطی داشته باشند.

2. میز کنسول فلزی Ikat 984: این نوع از میزهای کنسول از فلزات با کیفیت مانند استیل ضدزنگ، آلومینیوم یا برنج ساخته شده اند. آنها دارای طرح های صنعتی و مدرن بوده و برای سبک های خاص مناسب هستند.

3. میز کنسول شیشه ای Ikat 984: این میزها دارای روی صفحه شیشه ای شفاف یا رنگی هستند که بر روی پایه های فلزی یا چوبی قرار گرفته اند. آنها زیبایی و شفافیت خاصی را به فضا می بخشند.

4. میز کنسول ترکیبی Ikat 984: این میزها از ترکیب چوب، فلز و شیشه ساخته شده اند. این ترکیب جنس ها به آنها زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد و برای سبک های ترکیبی مدرن مناسب است.

طراحان معماری داخلی برای انتخاب بهترین میز کنسول متناسب با سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و سلیقه مشتری، به فایل های سه بعدی آماده این میزها نیاز دارند. داشتن این فایل ها به آنها کمک می کند تا اندازه، شکل و جزئیات میز را به دقت بررسی کنند و بهترین گزینه را که با دیگر عناصر دکوری نیز هماهنگ است، انتخاب نمایند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *