نوع فایل
RAR
حجم فایل
16 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5415 بازدید
1,000 تومان

لمینیت لمینت یا همان کف پوش های لمینت شده، نوعی کفپوش محبوب و رایج در دکوراسیون داخلی هستند. این محصولات از لایه های چندگانه تشکیل شده اند که لایه رویی آنها عموماً از یک جنس مقاوم مانند ملامین یا راش چوب تشکیل شده است.

لمینت PERGO No 45 یکی از محصولات شرکت معتبر PERGO در زمینه تولید کفپوش های لمینت است. این محصول به طور خاص برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده و دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که می تواند سلیقه های مختلف را برآورده کند.

از نظر جنس، لمینت PERGO No 45 معمولاً از ترکیبی از مواد مقاوم مانند راش چوب، ملامین و رزین های مخصوص ساخته می شود. این ترکیب باعث می شود که کفپوش ضد خراش، ضد آب و مقاوم در برابر لکه و رطوبت باشد.

مدل های مختلف این محصول از نظر رنگ، طرح چوب و سایز متنوع هستند تا بتوانند با سبک های دکوراسیون مختلف هماهنگ شوند. طراحان داخلی معمولاً از این نوع کفپوش ها برای اتاق نشیمن استفاده می کنند زیرا علاوه بر زیبایی، مقاوم و آسان نگهداری هستند.

برای کار با این محصولات در طراحی داخلی، طراحان نیاز به دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده دارند تا بتوانند آنها را در نرم افزارهای طراحی خود قرار دهند و ترکیب بندی های مختلفی را امتحان کنند. دانلود این آبجکت ها می تواند زمان و هزینه را کاهش دهد و به طراحان کمک کند تا پروژه های خود را به راحتی و با جزئیات بیشتری ارائه دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *