نوع فایل
RAR
حجم فایل
16 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5367 بازدید
1,000 تومان

فرش Set of 4 rugs from luxdeco Luzon and Pembroke Cross series

یکی از آبجکت‌های محبوب و مورد توجه در زمینه طراحی داخلی است که به عنوان یک عنصر اصلی و زیبا در دکوراسیون اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل چهار فرش با طرح‌های متنوع از سری‌های Luxdeco Luzon و Pembroke Cross می‌باشد که با جنس‌ها و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند.

فرش‌های این مجموعه اغلب از جنس‌های با کیفیت مانند پشم، پنبه، یا مخلوطی از آن‌ها ساخته می‌شوند. طرح‌ها و الگوهای مختلف این فرش‌ها از طراحان معروف و با تجربه در حوزه طراحی داخلی به دست می‌آید. از فرش‌های با طرحات ساده و مینیمال تا فرش‌های با طرحات پیچیده و هنری، هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را به اتاق نشیمن شما می‌بخشند.

طراحان معماری داخلی برای اتاق نشیمن، به دنبال دانلود آبجکت‌های سه بعدی این فرش‌ها برای استفاده در طراحی‌های خود هستند. با استفاده از این آبجکت‌ها، طراحان معماری قادرند تا با ترکیب و استفاده از فرش‌های Luxdeco Luzon و Pembroke Cross، دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و شگفت‌انگیز را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی فرش Set of 4 rugs from luxdeco Luzon and Pembroke Cross series، می‌توانید به وبسایت‌های معتبر و منابع معتبر در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون مراجعه کنید و فایل‌های مورد نظر خود را دریافت کنید. این آبجکت‌ها به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها، طرح‌های دکوراسیون داخلی جذاب و منحصر به فرد را به روز رسانی و اجراء کنید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *