نوع فایل
RAR
حجم فایل
14 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5484 بازدید
1,000 تومان

امروزه داشتن یک سینمای خانگی در اتاق نشیمن، یکی از نیازهای اصلی خانواده ها برای لذت بردن از تماشای فیلم، بازی و سایر محتواهای سرگرم کننده است. در این راستا، کمپانی سونی با ارائه سیستم “Home Theater Sony BDV-E4100 + TV Sony AF8″، راه حلی جامع و با کیفیت را برای طراحان معماری داخلی فراهم کرده است.

این سیستم شامل دو بخش اصلی است:

1. Home Theater Sony BDV-E4100: این سینمای خانگی شامل یک پخش کننده بلوری، یک ساب ووفر و پنج بلندگوی سراسری است. بلندگوها از جنس پلاستیک و آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده اند و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شوند. سیستم صوتی آن از فناوری های پیشرفته ای مانند Dolby TrueHD و DTS-HD Master Audio بهره می برد.

2. تلویزیون Sony AF8: این تلویزیون LED با کیفیت تصویر 4K HDR، از پانل OLED با رنگ های عمیق و کنتراست بالا بهره می برد. بدنه آن از آلومینیوم و پلاستیک مرغوب ساخته شده و در اندازه های مختلف از 55 تا 77 اینچ ارائه می شود.

طراحان معماری داخلی برای انتخاب بهترین محل و چیدمان این سیستم سینمای خانگی در اتاق نشیمن، به فایل های سه بعدی آماده آن نیاز دارند. این فایل ها امکان پیش نمایش دقیق ابعاد، ظاهر و نحوه قرارگیری دستگاه ها را در فضای واقعی فراهم می کند. بدین ترتیب، طراحان می توانند بهترین طرح را برای قرار دادن سینمای خانگی و تلویزیون انتخاب کنند تا تجربه تماشای بهتری برای خانواده ها فراهم شود.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *