نوع فایل
RAR
حجم فایل
129 مگابایت
نسخه
(corona)Blender - Unity- Unreal Engine - 3dsMax (vray)
سازنده
CGaxis
دسته بندی
تعداد بازدید
6295 بازدید
1,000 تومان

سنگفرش ها یکی از عناصر کلیدی در طراحی فضاهای باز مانند حیاط، محوطه و باغچه ها هستند. آبجکت های سه بعدی آماده “Paving Type 2 Set 8” به طراحان داخلی این امکان را می دهد تا انواع مختلف سنگفرش ها را در پروژه های خود گنجانده و ترکیب های جذاب و متنوعی را خلق کنند.

این مجموعه آبجکت ها شامل 8 مدل مختلف از سنگفرش هاست که از مواد متنوعی مانند سنگ گرانیت، سنگ آهک، سنگ تراورتن یا بتن ساخته شده اند. هر یک از این مدل ها می تواند در انواع رنگ ها، اندازه ها و بافت های متفاوت ارائه شود.

برخی از این سنگفرش ها دارای سطح صاف و بدون طرح هستند، در حالی که برخی دیگر دارای طرح های هندسی، خطوط یا حتی الگوهای سه بعدی و برجسته ای هستند. این تنوع به طراحان امکان می دهد تا با ترکیب این مدل ها، الگوها و رنگ های مختلف، طرح های بی نظیر و خلاقانه ای را خلق کنند.

برای طراحان داخلی که در زمینه طراحی فضاهای باز فعالیت می کنند، داشتن دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده “Paving Type 2 Set 8” بسیار مفید است. آنها می توانند این المان ها را به راحتی در نرم افزارهای طراحی خود قرار دهند و ترکیب های مختلفی را برای حیاط، محوطه یا باغچه ها امتحان کنند.

در کل، این مجموعه آبجکت ها ابزاری کاربردی برای طراحان داخلی است تا بتوانند انواع مختلف سنگفرش ها را در طرح های خود گنجانده و فضاهای زیبا، جذاب و کارآمد را در محیط های باز خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *