نوع فایل
RAR
حجم فایل
139 مگابایت
نسخه
(corona)Blender - Unity- Unreal Engine - 3dsMax (vray)
سازنده
CGaxis
دسته بندی
تعداد بازدید
6289 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “سنگفرش Granite paving Type 10” یکی از محصولات پرکاربرد در طراحی فضاهای بیرونی و محوطه سازی است. این سنگفرش از سنگ گرانیت با کیفیت بالا ساخته شده و در مدل های مختلفی از نظر اندازه، ضخامت، رنگ و بافت عرضه می شود.

از لحاظ جنس، سنگ گرانیت یکی از محکم ترین و مقاوم ترین انواع سنگ است که در برابر عوامل جوی، رطوبت، یخبندان و همچنین سایش مقاومت بالایی دارد. این ویژگی ها باعث می شود تا سنگفرش گرانیت برای استفاده در فضاهای بیرونی بسیار مناسب باشد.

از نظر مدل، سنگفرش گرانیت Type 10 معمولا به صورت تخته سنگی با ابعاد استاندارد عرضه می شود. این ابعاد می تواند از چند سانتی متر تا چندین متر متغیر باشد. همچنین ضخامت این سنگفرش ها نیز متفاوت است تا برای کاربری های مختلف مناسب باشد.

رنگ های متداول این سنگفرش شامل سفید، سیاه، قرمز، قهوه ای، خاکستری و سایر رنگ های سنگ گرانیت است. بافت سطح نیز می تواند صیقلی، ضد لغزش یا بافت دار باشد.

طراحان معماری منظر و محوطه سازی برای طراحی فضاهای بیرونی مانند حیاط، پاتیو، پیاده روها و محوطه های عمومی، نیاز به دانلود آبجکت های سه بعدی آماده سنگفرش گرانیت دارند. این امر به آنها کمک می کند تا پیش از اجرا، نحوه ظاهر و قرارگیری این سنگفرش ها را در طرح خود ببینند.

شرکت های معتبر عرضه کننده سنگ، آبجکت های سه بعدی واقع گرایانه مدل های مختلف سنگفرش گرانیت Type 10 را برای دانلود ارائه می کنند. این آبجکت ها در نرم افزارهای طراحی سه بعدی و رندرینگ قابل استفاده هستند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *