نوع فایل
RAR
حجم فایل
27 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5224 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “Grotto Cabinet By Cosmorelax” یک کابینت یا دراور زیبا و خلاقانه برای اتاق نشیمن است که توسط شرکت معتبر Cosmorelax طراحی شده است. این دراور دارای طراحی منحصربفرد و جذابی است که می تواند به عنوان یک المان دکوراتیو در فضای داخلی عمل کند.

از لحاظ جنس، این دراور معمولاً از مواد با کیفیت بالا مانند چوب، فلز و شیشه ساخته می شود. چوب های گرانبها و چوب های صنعتی فرآوری شده، فلزات استیل ضد زنگ و شیشه های تزئینی از جمله مواد به کار رفته در این آبجکت هستند.

از نظر مدل، دراور “Grotto Cabinet By Cosmorelax” در انواع مختلفی از نظر اندازه، شکل و طرح عرضه می شود. برخی مدل ها دارای طرح های خلاقانه و پیچیده با الهام از طبیعت و غارها هستند، در حالی که برخی دیگر ساده تر و مدرن تر طراحی شده اند. رنگ های متداول این آبجکت شامل رنگ های طبیعی چوب، سفید، مشکی و خاکستری است.

طراحان معماری داخلی برای پروژه های اتاق نشیمن، نیاز به دانلود آبجکت های سه بعدی آماده این دراور دارند تا بتوانند آن را در طرح های خود قرار دهند. داشتن آبجکت سه بعدی واقع گرایانه و با کیفیت بالا به آنها کمک می کند تا پیش از ساخت، نحوه جلوه این دراور در فضای داخلی را ببینند و بهترین محل قرارگیری آن را انتخاب کنند.

شرکت های معتبر طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی، آبجکت های سه بعدی آماده مدل های مختلف دراور “Grotto Cabinet By Cosmorelax” را برای دانلود ارائه می کنند. این امر به طراحان اجازه می دهد تا به راحتی این آبجکت را در نرم افزارهای طراحی سه بعدی و رندرینگ قرار دهند و فضاهای نشیمن جذاب و مدرنی را با استفاده از این دراور خلاقانه طراحی کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *