نوع فایل
RAR
حجم فایل
150 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5741 بازدید
رایگان

آجر های کاشی سنگ مرمر یا همان “Marble Floor Tile Stone”، یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای کف پوش در طراحی داخلی به شمار می روند. این نوع کاشی ها از سنگ مرمر طبیعی ساخته شده و دارای زیبایی و جلوه بصری منحصر به فردی هستند.

رگه های متنوع و الگوهای طبیعی که در سنگ مرمر وجود دارد، به هر قطعه کاشی ظاهری یکتا و خاص می بخشد. این امر باعث می شود تا کف پوش نهایی دارای یک طرح پویا و چشم نواز باشد. علاوه بر زیبایی، کاشی های سنگ مرمر از مقاومت و دوام بالایی نیز برخوردارند و می توانند در برابر فشار و ساییدگی های روزمره مقاوم باشند.

مدل ها و جنس های مختلفی از این نوع کاشی ها در بازار موجود است، از جمله:

1. سنگ مرمر کارارا (Carrara Marble): این نوع از سنگ مرمر دارای رگه های خاکستری بر روی زمینه ای سفید است و یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای طراحی داخلی کلاسیک و مدرن است.

2. سنگ مرمر کریم مارفیل (Crema Marfil): این نوع سنگ مرمر دارای رنگ کرم روشن با رگه های طلایی است و به فضاهای داخلی حس گرمی و صمیمیت می بخشد.

3. سنگ مرمر امپرادور (Emperador): این سنگ مرمر دارای رنگ قهوه ای تیره با رگه های طلایی و سبز است و می تواند به فضاهای داخلی جلوه ای شکیل و لوکس ببخشد.

طراحان داخلی و معماران برای خلق فضاهای زیبا و کارآمد، نیاز به دسترسی آسان به مدل های سه بعدی با کیفیت بالا از این کاشی ها دارند. فایل های آماده سه بعدی “Marble Floor Tile Stone FB1 4K” می توانند به آنها در پیش بینی دقیق چگونگی نمای نهایی کف پوش و هماهنگی آن با دیگر عناصر طراحی کمک کند. این فایل ها را می توان در نرم افزارهای طراحی سه بعدی و پلاگین های متفاوت مورد استفاده قرار داد.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *