نوع فایل
RAR
حجم فایل
38 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6492 بازدید
رایگان

درب پارکینگ و حفاظ یکی از عناصر کلیدی در طراحی فضاهای بیرونی و محوطه خانه یا ساختمان هستند. برند Goal یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه درب های پارکینگ و حفاظ است که مجموعه ای از محصولات با کیفیت را برای فضاهای بیرونی ارائه می دهد.

محصولات Goal از مواد مقاوم و با دوام مانند آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و شیشه سخت ساخته می شوند. این مواد علاوه بر استحکام بالا، در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. درب های پارکینگ این برند در انواع مدل های کشویی، متحرک و ریلی ارائه می شوند تا با نیازهای مختلف مشتریان هماهنگ باشند.

حفاظ های Goal نیز در طرح ها و سبک های متنوعی از جمله حفاظ های شیشه ای، فلزی و ترکیبی از شیشه و فلز عرضه می شوند. این حفاظ ها علاوه بر زیبایی، امنیت بالایی را برای فضاهای بیرونی فراهم می کنند و می توانند به عنوان حفاظ محوطه، نرده های پلکان و بالکن ها مورد استفاده قرار گیرند.

برای طراحان معماری، دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده درب پارکینگ و حفاظ Goal بسیار مهم است. این آبجکت ها به آنها کمک می کنند تا قبل از نصب واقعی، طرح های مختلف را در محیط های مجازی سه بعدی امتحان کنند. آنها می توانند ترکیب بندی های متفاوت از درب ها، حفاظ ها و دیگر عناصر محوطه را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

دانلود آبجکت های سه بعدی آماده به طراحان معماری این امکان را می دهد تا پروژه های خود را به صورت واقع گرایانه تر برنامه ریزی و طراحی کنند. آنها می توانند درب پارکینگ و حفاظ Goal را در ترکیب با دیگر عناصر محوطه مانند آلاچیق، استخر و فضای سبز در محیط مجازی قرار دهند و بهترین ترکیب را برای فضای بیرونی انتخاب کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *