نوع فایل
RAR
حجم فایل
38 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
6179 بازدید
1,000 تومان

دیوارپشت تخت خواب یا همان هدبورد (Headboard) یکی از المان های تزئینی و کاربردی در اتاق خواب است. هدبوردها از مواد مختلفی ساخته می شوند که شامل چوب، فلز، پلاستیک، تخته سه لایی، و حتی مصالح بازیافتی است. از نظر طراحی، هدبوردها در انواع سبک ها و مدل های متنوعی ارائه می شوند:

1. هدبوردهای چوبی: این نوع به دلیل زیبایی و گرمای چوب محبوبیت زیادی دارند. گونه های چوبی مختلفی مانند راش، گردو، چنار، و بلوط برای ساخت آنها استفاده می شود.

2. هدبوردهای فلزی: این هدبوردها از فلزاتی مانند آلومینیوم، استیل ضد زنگ، یا آهن ساخته می شوند و به سبک های صنعتی و مدرن می آیند.

3. هدبوردهای پارچه ای: این نوع با پوشش پارچه های مختلف مانند کتان، مخمل، یا پارچه های چاپ دار زیبایی خاصی به اتاق خواب می بخشند.

4. هدبوردهای دیواری: این هدبوردها بصورت یکپارچه با دیوار پشت تخت طراحی می شوند و فضای مجزایی را برای سرتخت ایجاد می کنند.

طراحان داخلی به فایل های آماده سه بعدی هدبوردها برای پیش نمایش و ارائه طرح های خود به مشتریان نیاز دارند. این امکان باعث می شود تا مشتری بتواند به راحتی انتخاب کند که کدام هدبورد متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب او است.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *