نوع فایل
RAR
حجم فایل
63 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
6187 بازدید
1,000 تومان

هدبورد یا دیوارپشت تخت خواب از المان های تزئینی و کاربردی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب است. مدل “Headboard 037” یکی از طرح های متنوع و زیبای هدبوردهاست که در انواع مختلفی از جنس ها و مدل ها ارائه می شود:

1. هدبوردهای چوبی Headboard 037: این نوع از چوب های گرم و زیبایی مانند راش، گردو یا چنار ساخته شده است. طراحی آن می تواند ساده و یک تکه یا با نقش و نگارهایی از خود چوب باشد.

2. هدبوردهای فلزی Headboard 037: این مدل با استفاده از فلزات مانند آلومینیوم، استیل ضد زنگ یا آهن اکسید طراحی می شود. نمای فلزی می تواند صیقلی، براق یا طراحی شده با خطوط و الگوهای مدرن باشد.

3. هدبوردهای پارچه ای Headboard 037: روکش این نوع از پارچه های نرم و لطیف مانند مخمل، کتان یا پارچه های گلدار و چاپی تهیه شده است. این هدبوردها زیبایی و گرمای خاصی به فضای اتاق خواب می بخشند.

4. هدبوردهای دیواری Headboard 037: این مدل به صورت یکپارچه با دیوار پشت تخت طراحی شده و می تواند از مصالحی مانند چوب، سنگ، کاشی یا پانل های تزئینی ساخته شود.

طراحان معماری داخلی به فایل های آماده سه بعدی هدبوردها مانند Headboard 037 برای ارائه بهتر ایده ها و طرح های خود به مشتریان نیاز دارند. این امکان به آنها کمک می کند تا پیش نمایشی از نحوه قرارگیری و ظاهر هدبورد در اتاق خواب را به مشتری نشان دهند و انتخاب مدل مناسب برای او را آسان تر کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *