دانلود آبجکت پنل دیواری Headboard 3d Wall Panel 28
نوع فایل
RAR
حجم فایل
25 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5843 بازدید
1,000 تومان

پنل دیواری Headboard 3d Wall Panel 28

یکی از آبجکت‌های سه بعدی محبوب در طراحی معماری داخلی است که برای تزئین دیوارها و ایجاد جلوه‌ای زیبا و منحصر به فرد در اتاق‌های نشیمن استفاده می‌شود. این پنل‌ها اغلب از جنس‌های مختلفی مانند چوب، PVC، MDF، فایبرگلاس و … ساخته می‌شوند و با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند.

پنل دیواری Headboard 3d Wall Panel 28 با طرح‌های خاص و منحصر به فرد خود، به اتاق نشیمن شما جلوه‌ای شیک و زیبا می‌بخشد. این پنل‌ها با انواع مختلف طراحی و ساختار، امکان انتخاب بهترین مدل برای فضای شما را فراهم می‌کنند. همچنین، نصب این پنل‌ها بسیار آسان است و به راحتی می‌توانند به دیوارهای اتاق نصب شوند.

طراحان معماری داخلی برای اتاق نشیمن به دنبال استفاده از آبجکت‌های سه بعدی مانند پنل دیواری Headboard 3d Wall Panel 28 هستند تا فضای شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند. با دانلود و استفاده از این آبجکت‌ها، شما می‌توانید به راحتی طرح‌های خود را بهبود بخشید و جلوه‌ای منحصر به فرد به اتاق نشیمن خود ببخشید.

برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی مربوط به پنل دیواری Headboard 3d Wall Panel 28، شما می‌توانید به سایت‌های معماری و طراحی داخلی مراجعه کنید و با جستجو در بخش دانلود، آبجکت‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نمایید. این آبجکت‌ها به شما کمک خواهند کرد تا اتاق نشیمن خود را با جزئیات زیبا و شگفت انگیز تزئین کنید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *