نوع فایل
RAR
حجم فایل
80 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx(vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5510 بازدید
1,000 تومان

پارتیشن های شیشه ای Fluted یکی از انواع محبوب و مدرن پارتیشن ها در طراحی داخلی هستند. این پارتیشن ها از شیشه های مات یا نیمه شفاف با سطحی موج دار و لوله ای شکل تشکیل شده اند که به آنها ظاهر منحصر به فردی می بخشد.

جنس این پارتیشن ها معمولا از شیشه های تقویت شده مانند شیشه های سکوریت یا تمپرد است که از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار هستند. سطح موج دار آنها نیز می تواند از جنس شیشه یا از مواد پلاستیکی مقاوم مانند پلی کربنات ساخته شود.

مدل های مختلفی از پارتیشن های Fluted Glass وجود دارد که از نظر اندازه، شکل موج ها، میزان شفافیت و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها دارای قاب فلزی یا چوبی هستند و برخی دیگر بدون قاب و به صورت آویزان نصب می شوند. همچنین امکان ترکیب این پارتیشن ها با مصالح دیگر مانند چوب، سنگ یا فلز نیز وجود دارد.

طراحان معماری داخلی معمولا برای اتاق نشیمن از پارتیشن های Fluted Glass استفاده می کنند زیرا این پارتیشن ها علاوه بر زیبایی و جلوه بصری خاص، امکان تفکیک فضاهای مختلف را بدون ایجاد حس جدایی کامل فراهم می آورند. آنها نور را به خوبی عبور می دهند و حس فضای باز و ارتباط بصری بین فضاها را حفظ می کنند.

برای طراحان داخلی، داشتن آبجکت های سه بعدی آماده از این نوع پارتیشن ها بسیار مفید است، زیرا می توانند طرح های مختلف را در محیط سه بعدی شبیه سازی کرده و بهترین گزینه را از نظر زیبایی، عملکرد و هماهنگی با سایر المان های طراحی انتخاب نمایند. این امر به آنها کمک می کند تا پیش از اجرای پروژه، نمای کلی فضا را ببینند و تغییرات لازم را اعمال کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *