دانلود آبجکت سنگ ماربل Patagonia marble
نوع فایل
RAR
حجم فایل
22 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5735 بازدید
1,000 تومان

سنگ مرمر یکی از مواد لوکس و زیبا در طراحی داخلی است. آبجکت های سه بعدی آماده “Patagonia Marble” به طراحان این امکان را می دهد تا انواع مختلف سنگ مرمر پاتاگونیا را در پروژه های خود گنجانده و از زیبایی و جلوه آن در فضاهای داخلی بهره ببرند.

مرمر پاتاگونیا، یک سنگ آهکی با منشا آرژانتین است که دارای رگه های سفید، خاکستری و سیاه زیبایی است. این سنگ می تواند در انواع مدل های صیقلی یا مات، با بافت های متفاوت و حتی با طرح های برجسته یا منحنی ارائه شود.

از نظر کاربرد، آبجکت های مرمر پاتاگونیا می توانند برای کف، دیوار، پله، آشپزخانه، حمام و دیگر سطوح داخلی مورد استفاده قرار گیرند. این سنگ گران قیمت، زیبایی و شکوه خاصی به فضا می بخشد و می تواند برای سبک های لوکس، کلاسیک و مدرن مناسب باشد.

برای طراحان داخلی، داشتن دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده مرمر پاتاگونیا بسیار مفید است. آنها می توانند این المان ها را به راحتی در نرم افزارهای طراحی داخلی خود قرار دهند و ترکیب های مختلفی از رنگ، بافت و مدل را برای کف، دیوار و سایر سطوح امتحان کنند.

در کل، آبجکت های سه بعدی “Patagonia Marble” ابزارهای کاربردی برای طراحان داخلی هستند تا بتوانند زیبایی و جلوه این سنگ لوکس را به راحتی در طرح های خود گنجانده و فضاهایی زیبا، شکیل و لوکس خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *