نوع فایل
RAR
حجم فایل
11 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
5687 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “دیوار گچی Decorative Plaster # 84”

یک مجموعه آبجکت‌های دیوار گچی سه بعدی است که برای استفاده در طراحی داخلی اتاق نشیمن و فضاهای دیگر مناسب می‌باشد. این مجموعه شامل انواع و اقسام آبجکت‌های دیوار گچی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف است که به طراحان معماری داخلی امکان می‌دهد تا دیوارهای اتاق نشیمن را به شکل‌های زیبا و منحصر به فرد تزئین کنند.

جنس و مدل‌های آبجکت‌های “دیوار گچی Decorative Plaster # 84” ممکن است بسیار متنوع باشد. این آبجکت‌ها معمولاً از جنس گچ تهیه می‌شوند و طرح‌های زیبا و هنری روی آن‌ها اجرا می‌شود. این آبجکت‌ها می‌توانند شامل طرح‌های هنری، زهره‌ها، شکلک‌ها، خطوط هندسی و سایر الگوهای زیبا باشند که به دیوارها جلوه و زیبایی ویژه‌ای می‌بخشند.

طراحان معماری داخلی برای اتاق نشیمن به دنبال جزئیات دقیق و زیبا برای تزئین دیوارها هستند. آبجکت‌های سه بعدی دیوار گچی “Decorative Plaster # 84” با انواع طرح‌های هنری و زینتی، به طراحان این امکان را می‌دهد تا دیوارهای اتاق نشیمن خود را به شکل‌های خلاقانه و جذاب تزئین کنند و فضای داخلی را به شکل منحصر به فرد و زیبا تبدیل کنند.

منابع معتبر معماری و طراحی داخلی، آبجکت‌های سه بعدی مورد نیاز شما را برای دانلود فراهم می‌کنند تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها، دیوارهای اتاق نشیمن خود را به شکل مناسب و زینتی تزئین کنید و فضای داخلی خود را به شکل منحصر به فرد و جذاب به نمایش بگذارید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *