آبجکت گلدان CALLA LILLY PURPLE
نوع فایل
RAR
حجم فایل
19 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5668 بازدید
1,000 تومان

گلدان Calla Lilly Purple

یکی از آبجکت‌های محبوب و مورد استفاده در طراحی داخلی و دکوراسیون است که به طراحان این حوزه امکان می‌دهد فضاهای داخلی را به شکل زیبا و جذاب ترتیب دهند. این گلدان‌ها از جنس‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام به دلایل مختلف، جذابیت و زیبایی خاصی به فضا اضافه می‌کنند.

گلدان Calla Lilly Purple به دلیل رنگ بنفش جذاب و زیبای خود، یک گزینه عالی برای تزئین و دکوراسیون فضاهای داخلی می‌باشد. این گلدان‌ها معمولاً از جنس متنوعی از مواد ساخته می‌شوند از جمله سرامیک، شیشه، پلاستیک و … که هر یک نوع خاصی از زیبایی و جذابیت را به فضا اضافه می‌کنند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال استفاده از آبجکت‌های سه بعدی با کیفیت و تنوع هستند تا بتوانند طرح‌های خود را به صورت دقیق و زیبا ارائه دهند. دانلود آبجکت‌های سه بعدی گلدان Calla Lilly Purple با تنوع جنس و مدل‌های مختلف، به طراحان این امکان را می‌دهد که با استفاده از این آبجکت، فضاهای داخلی را به شکل زیبا و جذاب ترتیب دهند و به نحو احسن به مشتریان خود ارائه دهند.

بنابراین، دانلود آبجکت‌های سه بعدی گلدان Calla Lilly Purple برای طراحان معماری داخلی، امری ضروری و مفید است تا بتوانند با استفاده از این آبجکت‌ها، فضاهای داخلی را به شکل زیبا و جذاب ترتیب داده و جلوه خاص و منحصر به فردی به آن‌ها بخشید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *