نوع فایل
RAR
حجم فایل
83 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5664 بازدید
1,000 تومان

گلدان Bouquet 235

یکی از آبجکت‌های محبوب در طراحی داخلی و دکوراسیون است که از جنس‌های مختلفی مانند سرامیک، شیشه، فلز و چوب تولید می‌شود. این گلدان‌ها معمولاً با طرح‌ها و الگوهای زیبا و جذاب طراحی شده‌اند و می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوراتیو مهم در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرند.

گلدان Bouquet 235 با دارا بودن گل‌های خشک، گیاهان پامپاس و گل‌های ماهی، به فضای داخلی شما زیبایی و شکوه خاصی می‌بخشد. این آبجکت‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو متمایز و جذاب، می‌توانند تاثیر بسزایی بر جلوه و زیبایی فضاهای داخلی اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی فضاهای کاری داشته باشند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال استفاده از آبجکت‌های سه بعدی با کیفیت و زیبا هستند تا بتوانند طرح‌های خود را به صورت واقع‌گرایانه و حرفه‌ای ارائه دهند. دانلود آبجکت‌های سه بعدی گلدان Bouquet 235 با گل‌های خشک، پامپاس و گل‌های ماهی، به طراحان این امکان را می‌دهد که با استفاده از این مدل‌ها، طرح‌های خود را بهبود بخشیده و به شکل بهتر و دقیق‌تر ارائه دهند.

بنابراین، دانلود آبجکت‌های سه بعدی گلدان Bouquet 235 با گل‌های خشک، پامپاس و گل‌های ماهی برای طراحان معماری داخلی، امری ضروری و مفید است تا بتوانند طرح‌های خود را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *