آبجکت چراغ سقفی Light Star Monocco White
نوع فایل
8
حجم فایل
1 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6144 بازدید
1,000 تومان

چراغ سقفی “Light Star Monocco White” یک گزینه جذاب و مدرن برای نورپردازی اتاق نشیمن است. این چراغ توسط برند معتبر Light Star طراحی و تولید شده و با طرح منحصربفرد خود می تواند نقطه کانونی زیبایی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند.

از نظر جنس، این چراغ سقفی از ترکیبی از مواد با کیفیت ساخته شده است. بدنه اصلی آن از آلومینیوم سبک و مقاوم است که رنگ سفید براق دارد. سایبان یا آبجکتی که نور را منعکس می کند، از پلاستیک شفاف و مات تولید شده است. این ترکیب باعث می شود چراغ ظاهری تمیز و مدرن داشته باشد.

طراحی این چراغ بسیار خاص و جلب توجه است. شکل آن الهام گرفته از سیاره ها و اجرام آسمانی است. سایبان آن شبیه یک ستاره درخشان است که از میان شیارهای بدنه آلومینیومی نور را منتشر می کند. این طرح نورپردازی یکنواخت و زیبایی را ایجاد می کند.

چراغ Light Star Monocco در سایزهای مختلف از جمله سایزهای بزرگ برای اتاق های نشیمن وسیع عرضه می شود. نسخه های کوچکتر نیز برای فضاهای کوچکتر مناسب هستند.

برای طراحان داخلی که در پروژه های دکوراسیون اتاق نشیمن فعالیت می کنند، دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده این چراغ بسیار ارزشمند است. با دانلود این فایل ها، آنها می توانند مدل های مختلف را در نرم افزارهای طراحی خود قرار دهند و اثرات نورپردازی متفاوت را بر روی دیگر عناصر دکوری بررسی کنند.

این روش در مقایسه با خرید نمونه فیزیکی، هزینه کمتر و سرعت بیشتری دارد. همچنین به طراحان اجازه می دهد تا تصاویر و رندرهای واقع گرایانه تری را برای مشتریان ایجاد کنند تا آنها بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

علاوه بر این، داشتن آبجکت های آماده می تواند خلاقیت طراحان را افزایش دهد زیرا آنها قادر خواهند بود ترکیب های جدید و هیجان انگیزی از این چراغ را با سایر عناصر دکوری امتحان کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *