نوع فایل
RAR
حجم فایل
40 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5315 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های چراغ رومیزی Table Lamp Set 1 برای تری دی مکس، و پلاگین ویری

آیا به دنبال مدل های چراغ رومیزی فوق العاده واقع گرایانه برای پروژه های 3 بعدی خود در تری دی مکس هستید؟ در اینجا می توانید مجموعه کاملی از آبجکت های “Table Lamp Set 1” را برای نرم افزارهای تری دی مکس، ویری و پلاگین کرونا دانلود کنید.

این مجموعه شامل طیف گسترده ای از چراغ های رومیزی مدرن، کلاسیک و معاصر با طراحی های متنوع و زیبا است. هر کدام از مدل ها با جزئیات بسیار بالا و متریال های بسیار واقعی از جمله فلز، چوب، پارچه و شیشه ساخته شده اند تا کیفیت بصری چشمگیری را در رندرهای نهایی شما ایجاد کنند.

این آبجکت های چراغ بسیار مناسب برای استفاده در صحنه های داخلی مختلف از جمله اتاق خواب، اتاق نشیمن، دفتر کار و سایر فضاهای مسکونی یا تجاری هستند. با داشتن این چراغ های رومیزی واقع گرا در صحنه، می توانید با جزئیات فراوان آنها را در زوایای گوناگون تنظیم کرده و حس واقعی و زنده ای را به فضای داخلی خود ببخشید.

علاوه بر کیفیت بصری باورنکردنی، این مجموعه آبجکت از لحاظ اندازه فایل نیز بهینه سازی شده است تا عملکرد شما را کند نکند. آبجکت ها کاملا قابل ویرایش هستند، بنابراین می توانید تغییرات لازم را برای نیازهای خاص پروژه خود ایجاد کنید. این فایل ها با تری دی مکس، ویری و پلاگین کرونا کاملا سازگار هستند.

اگر به دنبال چراغ های رومیزی فوق العاده واقعی و جذاب برای افزودن به پروژه های 3 بعدی خود هستید، مجموعه “Table Lamp Set 1” از 3dsky یک انتخاب عالی خواهد بود. آن ها را امروز دانلود کرده و به صحنه های داخلی خود المان های نورانی جذابی را اضافه کنید!

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *