آبجکت وان حمام Kohler 67 x 31.5 Freestanding Soaking Tub with Center Drain from the Reve
نوع فایل
RAR
حجم فایل
4 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5424 بازدید
1,000 تومان

وان حمام Kohler 67 x 31.5 Freestanding Soaking Tub with Center Drain from the Reve

یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین وان‌های حمام در دنیای طراحی داخلی است. این وان حمام با طراحی زیبا و منحصر به فرد، به هر حمامی جلال و شکوه می بخشد.

انواع مختلف وان حمام Kohler 67 x 31.5 Freestanding Soaking Tub with Center Drain from the Reve شامل انواع رنگ‌ها و جنس‌ها مانند فایبرگلاس، چدن، استیل و … می‌باشد که به سلیقه شما و به تناسب با سبک دکوراسیون داخلی حمامتان انتخاب می‌شود. همچنین، این وان‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف نیز قابل تهیه است تا به ابعاد و فضای حمام شما بپردازد.

طراحان معماری داخلی برای حمام نیازمند به دانلود آبجکت‌های سه بعدی این وان‌ها هستند تا بتوانند طرح‌های داخلی خود را به صورت واقع‌گرایانه و دقیق تر نمایش دهند. با دانلود آبجکت‌های سه بعدی وان حمام Kohler 67 x 31.5 Freestanding Soaking Tub with Center Drain from the Reve، طراحان معماری می‌توانند به راحتی این وان‌ها را در طرح‌های داخلی خود استفاده کنند و به مشتریان خود نمایش دهند.

برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی وان حمام Kohler 67 x 31.5 Freestanding Soaking Tub with Center Drain from the Reve، می‌توانید به سایت‌های معماری و طراحی داخلی معروف مراجعه کنید و این آبجکت‌ها را به صورت رایگان یا پولی دانلود کنید. این آبجکت‌ها به طراحان معماری کمک می‌کنند تا طرح‌های داخلی خود را به صورت حرفه‌ای و زیبا ارائه دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *