نوع فایل
RAR
حجم فایل
5 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6183 بازدید
1,000 تومان

میز (Good Evening Side Table) یکی از محصولات شرکت معتبر لینی روست (Ligne Roset) است که برای اتاق نشیمن طراحی شده است. این میز کنار مبلی بسیار زیبا و کارآمد با طراحی مدرن و شیک است. جنس این میز معمولا از چوب با کیفیت بالا، فلز یا ترکیبی از این دو ساخته می شود.

این میز در مدل ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود تا با سلیقه های گوناگون هماهنگ باشد. برخی مدل ها دارای پایه فلزی و رویه چوبی هستند، در حالی که برخی دیگر کاملا از چوب ساخته شده اند. رنگ های متداول شامل سفید، مشکی، قهوه ای روشن و تیره و رنگ های خنثی دیگر است.

طراحان معماری داخلی برای پروژه های اتاق نشیمن، نیاز به دانلود آبجکت های سه بعدی آماده این میز دارند تا بتوانند آن را در طرح های خود قرار دهند. داشتن یک آبجکت سه بعدی واقع گرایانه و با کیفیت بالا به آنها کمک می کند تا پیش از ساخت، نحوه جلوه این میز در فضای داخلی را ببینند.

بنابراین، کمپانی های معتبر طراحی مبلمان، آبجکت های سه بعدی آماده مدل های مختلف میز عصر بخیر را برای دانلود عرضه می کنند. این امر به طراحان اجازه می دهد تا به راحتی آن را در نرم افزارهای طراحی داخلی و رندر خود قرار دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *