نوع فایل
RAR
حجم فایل
48 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
6066 بازدید
1,000 تومان

میز نهارخوری Esstisch Chantilly:

این میز نهارخوری بسیار زیبا و مدرن است که توسط برند آلمانی Esstisch طراحی و تولید شده است. این میز از جنس چوب درجه یک با روکش پنل های طبیعی ساخته شده است و دارای طراحی مینیمالیستی و ظریف است. طول میز 200 سانتی متر و عرض آن 90 سانتی متر است. ارتفاع میز 75 سانتی متر میباشد که برای استفاده در اتاق نشیمن بسیار مناسب است. این میز با پایه های فلزی مدرن و براق تکمیل شده است.

صندلی های Identites:
صندلی های Identites محصول برند مبلمان Identites است که با طراحی خاص و مشخصات فنی مطلوب برای استفاده در اتاق نشیمن طراحی شده اند. این صندلی ها از جنس چوب راش با روکش چرم مصنوعی ساخته شده اند. پایه های فلزی براق و مدرن به آن ها جلوه زیبایی بخشیده است. ابعاد هر صندلی به ترتیب: 55 سانتی متر عرض، 58 سانتی متر عمق و 80 سانتی متر ارتفاع است که برای استفاده در اتاق نشیمن مناسب هستند.

طراحان داخلی و معماری معمولا نیاز دارند که این آبجکت های آماده سه بعدی را برای طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن دانلود کنند تا بتوانند به صورت واقعی فضای اتاق را مدل سازی و پیش نمایش دهند. این امکان به آن ها کمک می کند که بتوانند چیدمان، رنگ بندی و طراحی نهایی اتاق نشیمن را به خوبی پیش بینی کرده و به مشتریان خود ارائه دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *