نوع فایل
RAR
حجم فایل
88 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
7567 بازدید
1,000 تومان

مبلمان Restoration Hardware Cloud یک سری مدرن و منحصر به فرد از مبلمان راحتی است که توسط شرکت Restoration Hardware طراحی و ساخته شده است. این مجموعه شامل مدل های مختلفی از کاناپه ها، صندلی ها و پاف هاست که با الهام از سبک مدولار و امکان ترکیب قطعات مختلف، انعطاف پذیری فراوانی را برای طراحی داخلی فضاهای مختلف ارائه می دهد.

مدل Cloud Modular Blue Sofa یکی از محبوب ترین مدل های این مجموعه است که با رنگ آبی ملایم و بافت نرم خود، حس آرامش و راحتی را به فضای نشیمن می آورد. این کاناپه از مواد با کیفیت بالا مانند چرم و پارچه های لوکس ساخته شده و دارای بالشتک های تزئینی و پشتی های قابل تنظیم است که امکان سفارشی سازی آن را فراهم می کند.

طراحان داخلی و معماران برای ایجاد یک فضای کامل و زیبا در اتاق نشیمن، نیاز به دسترسی به آبجکت های سه بعدی با کیفیت بالا دارند. دانلود آبجکت های آماده مانند کاناپه Restoration Hardware Cloud Modular به آنها کمک می کند تا بتوانند در نرم افزارهای طراحی سه بعدی مانند 3ds Max، SketchUp، Revit و … این مبلمان را به راحتی وارد کرده و با سایر عناصر دکوراسیون ترکیب کنند. این امر باعث می شود که طراحان بتوانند پیش از ساخت واقعی، نمای کاملی از دکوراسیون داخلی را مشاهده کرده و تغییرات لازم را اعمال کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *