نوع فایل
RAR
حجم فایل
73 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
7543 بازدید
1,000 تومان

مبلمان نشیمن یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی اتاق نشیمن است. آبجکت‌های سه بعدی آماده مبلمان، امکان طراحی و برنامه‌ریزی بهتر این فضا را برای معماران داخلی فراهم می‌کند. یکی از مجموعه‌های مبلمان محبوب برای اتاق نشیمن، مجموعه Westside Sofa set 3 از برند ایتالیایی Poliform است.

این مجموعه مبلمان در انواع مختلفی از نظر جنس و مدل عرضه می‌شود:

1. مبلمان راحتی چرمی (Leather Upholstered Furniture): این نوع مبلمان از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی با کیفیت بالا پوشیده شده است. چرم باعث ایجاد ظاهری شیک، مدرن و راحت می‌شود. این مبل‌ها می‌توانند رنگ‌های متنوعی از قبیل قهوه‌ای، سیاه، کرم و غیره داشته باشند.

2. مبلمان راحتی پارچه‌ای (Fabric Upholstered Furniture): این مبلمان از پارچه‌های نرم و با کیفیت مانند کتان، مخمل، پلی‌استر یا ترکیبی از آنها پوشیده شده است. آنها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند و می‌توانند سبک‌های مختلف از جمله کلاسیک، مدرن، روستیک و غیره را ارائه دهند.

3. مبلمان راحتی چوبی (Wooden Furniture): این مبلمان از چوب‌های گرانبها مانند راش، گردو، بلوط و یا چوب‌های ارزان‌قیمت‌تر مانند چوب صنوبر ساخته شده است. آنها می‌توانند سبک کلاسیک، مدرن، روستیک یا حتی سنتی داشته باشند و با رنگ‌ها و تزئینات مختلف آرایش شوند.

طراحان داخلی برای اتاق نشیمن، به این آبجکت‌های سه بعدی آماده نیاز دارند تا بتوانند آنها را در طراحی‌های خود به کار ببرند و فضای نشیمن را با مبلمان متناسب با سبک دکوراسیون تکمیل کنند. این امر به آنها کمک می‌کند تا یک فضای زیبا، راحت و دلپذیر را خلق کنند که برای استراحت، گپ زدن و گذراندن اوقات فراغت مناسب است.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *