نوع فایل
RAR
حجم فایل
37 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
7515 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی مبلمان از سری Lawson Sofa 3 توسط برند لوکس ایتالیایی Minotti، یکی از گزینه های مطلوب برای طراحان داخلی در طراحی اتاق نشیمن های کلاسیک و شیک هستند. این مبل ها با طراحی سنتی و زیبا، راحتی فوق العاده و کیفیت ساخت عالی، می توانند نقطه کانونی هر فضای نشیمن باشند.

مبل های Lawson Sofa 3 از برند Minotti معمولاً از جنس چوب راش یا گردو با روکش چرم طبیعی یا پارچه مرغوب ساخته می شوند. این مبل ها دارای نشیمنگاه، پشتی و دسته های بسیار راحت هستند که با طراحی ارگونومیک، آسایش کاربران را تضمین می کنند. پایه های چوبی یا فلزی با پرداخت براق یا مات، به زیبایی و استحکام این مبل ها می افزایند.

این سری شامل مدل های مختلفی از جمله مبل تک نفره، دو نفره و سه نفره است که در رنگ های متنوع و کلاسیک از جمله کرم، خاکستری، قهوه ای، سبز زیتونی و بنفش ارائه می شوند تا با سبک های گوناگون دکوراسیون داخلی هماهنگ باشند.

طراحان داخلی برای ایجاد فضاهای نشیمن کلاسیک، شیک و راحت، به آبجکت های سه بعدی این مبل ها نیاز دارند تا بتوانند آن ها را در نرم افزارهای طراحی سه بعدی خود قرار دهند و با دیگر عناصر دکوراتیو مانند میزها، فرش ها، آباژورها و تابلوهای دیواری ترکیب کنند. این آبجکت ها معمولاً در فرمت های رایج مانند .obj، .fbx و .max ارائه می شوند تا با اکثر نرم افزارهای معماری و مدلسازی سه بعدی سازگار باشند.

با استفاده از این آبجکت ها، طراحان می توانند فضاهای نشیمن کلاسیک، زیبا، راحت و دلنشین خلق کنند که علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی، راحتی و آسایش را نیز برای کاربران فراهم می کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *