نوع فایل
RAR
حجم فایل
99 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
7428 بازدید
1,000 تومان

مبلمان یکی از اساسی‌ترین و پرکاربردترین آبجکت‌های مورد نیاز طراحان معماری داخلی برای فضاهای نشیمن است. در این میان، برند Flexform با ارائه مجموعه مبل GREGORY، یکی از گزینه‌های محبوب در این زمینه محسوب می‌شود.

ویژگی‌های برجسته مبل GREGORY sofa – 02 از این مجموعه به شرح زیر است:

1. جنس: بدنه این مبل از چوب و فلز ساخته شده است. پوشش آن نیز از انواع پارچه‌های مرغوب همچون پشم، ابریشم و کتان است. این ترکیب مواد به آن ظاهری لوکس و راحتی بالا می‌بخشد.

2. مدل‌ها: GREGORY sofa به صورت مدل‌های مختلفی از جمله تک‌نفره، دونفره و چندنفره ارائه می‌شود. همچنین انواع مدل‌های با عملکردهای ویژه مانند تختخواب‌شو نیز در این مجموعه موجود است.

3. طراحی: طراحی مبل GREGORY sofa بسیار مدرن و خلاقانه است. فرم‌های آزاد و خطوط نرم آن، ظاهری شیک و هنرمندانه به این مبل بخشیده است.

4. راحتی: به لطف استفاده از کف‌پرهای ارگونومیک و پرکننده‌های مرغوب، این مبل از راحتی بالایی برخوردار است و امکان استراحت مطلوب را برای کاربران فراهم می‌کند.

طراحان معماری داخلی به واسطه ویژگی‌های منحصربه‌فرد و تنوع مدل‌های مبل GREGORY، نیاز زیادی به دانلود مدل‌های سه‌بعدی آماده آن برای پروژه‌های خود دارند. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا با قرار دادن این مدل‌ها در طرح‌های اتاق‌های نشیمن، فضایی جذاب و هماهنگ را خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *