نوع فایل
RAR
حجم فایل
51 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5483 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “تابلو Hand embroidery on linen. Set_1”

یکی از آبجکت‌های طراحی داخلی است که برای استفاده در طراحی اتاق نشیمن، سالن ورودی و فضاهای دیگر مناسب است. این آبجکت‌ها شامل تابلوهای دیواری با دست‌دوز روی پارچه لینن هستند که به دلیل زیبایی و ظرافت آن‌ها، مورد توجه طراحان معماری داخلی قرار می‌گیرند.

جنس این تابلوها از پارچه لینن با دست‌دوز بسیار نرم و زیبا ساخته شده است. این تابلوها معمولاً با نخ‌های رنگارنگ دست‌دوز شده‌اند و طرح‌های مختلفی از گل، حیوانات، مناظر و… روی آن‌ها نقش بسته است. این تابلوها به دلیل طراحی دقیق و دست‌دوز زیبا، جزئیات و جذابیت خاصی به فضای داخلی اتاق نشیمن و سایر فضاها اضافه می‌کنند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال استفاده از آبجکت‌های منحصر به فرد و زیبا برای تزئین فضاهای داخلی خانه هستند. تابلوهای Hand embroidery on linen. Set_1 به عنوان یک آبجکت زیبا و منحصر به فرد، می‌تواند به طراحان کمک کند تا فضاهای داخلی خود را با جزئیات دست‌دوز زیبا و متفاوت تزئین کنند.

برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی تابلو Hand embroidery on linen. Set_1، می‌توانید به وبسایت‌های معماری و طراحی داخلی معتبر مراجعه کنید و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین در پلتفرم‌های طراحی سه بعدی مانند SketchUp یا AutoCAD نیز این آبجکت‌ها را پیدا کرده و دانلود کنید تا در طرح‌های خود استفاده کنید و فضاهای داخلی خانه خود را به شکل حرفه‌ای و زیبا تزئین کنید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *