نوع فایل
RAR
حجم فایل
34 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
7166 بازدید
1,000 تومان

آبجکت مبلمان برای ویری 3dsmax

یکی از آبجکت های مورد استفاده در طراحی داخلی اتاق نشیمن است. این مبلمان با طراحی شکیل و منحصر به فرد خود، جزء انواع مدل های موجود در بازار است.

این مدل مبلمان با استفاده از جنس های متنوعی ساخته می شود. معمولاً از جنس های مانند چوب، پارچه، چرم و متریال های دیگر استفاده می شود. هر کدام از این جنس ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

مبلمان Capital Collection GRAND Sofa به دلیل طراحی شکیل و منحصر به فرد خود، توسط طراحان معماری داخلی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این آبجکت سه بعدی قابلیت افزودن به طرح های داخلی اتاق نشیمن را دارد و باعث زیبایی و جذابیت بیشتر فضا می شود.

برای دانلود آبجکت های سه بعدی مدل مبلمان Capital Collection GRAND Sofa، می توانید به سایت های معتبر و منابع آنلاین مراجعه کنید که این نوع آبجکت ها را در اختیار شما قرار می دهند. در این سایت ها معمولاً مدل های مختلف مبلمان Capital Collection GRAND Sofa با فرمت های مختلف قابل دانلود است.

با داشتن آبجکت های سه بعدی مدل مبلمان Capital Collection GRAND Sofa از 3dsky، طراحان معماری داخلی قادر خواهند بود تا با استفاده از این آبجکت ها، طرح های داخلی اتاق نشیمن را به صورت دقیق و با جزئیات کامل بسازند و به نمایش بگذارند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *