نوع فایل
RAR
حجم فایل
2 مگابایت
نسخه
3dsMax 2015 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6980 بازدید
1,000 تومان

لوستر OGDEN Chandelier یک المان نورپردازی و دکوراتیو بسیار زیبا و چشم‌گیر برای فضاهای نشیمن، سالن پذیرایی و البی‌های لوکس است. این لوستر در انواع مختلفی از جنس‌های گوناگون از جمله فلز، شیشه، کریستال و ترکیبی از این مواد تولید می‌شود.

مدل‌های فلزی این لوستر معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای ظاهری براق، مدرن و صنعتی هستند. انواع شیشه‌ای آن نیز دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی بوده و جلوه‌ای خاص به فضا می‌بخشند. نمونه‌های کریستالی این لوستر از کریستال‌های واقعی یا پلاستیکی درخشان ساخته شده‌اند که در برابر نور می‌درخشند و فضا را پر از جلوه‌های نورانی می‌کنند.

بسیاری از مدل‌های این لوستر از ترکیبی از مواد مانند فلز و شیشه یا فلز و کریستال تشکیل شده‌اند تا زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشند. آنها در اندازه‌ها، ابعاد و تعداد شاخه‌های مختلفی تولید می‌شوند تا متناسب با فضاهای بزرگ یا کوچک‌تر نشیمن و سالن پذیرایی قابل استفاده باشند.

برای طراحان داخلی و معماران، داشتن مجموعه‌ای از آبجکت‌های سه بعدی آماده لوستر OGDEN در انواع مختلف آن، امری ضروری برای پیش‌بینی دقیق نحوه قرارگیری و تاثیر آن بر فضای داخلی است. این امر به آنها کمک می‌کند تا بتوانند ترکیب‌بندی بهتری از رنگ‌ها، نورپردازی، المان‌های تزئینی و دکوراسیون را پیش از اجرای پروژه مشاهده و بررسی نمایند.

دانلود آبجکت‌های سه بعدی آماده لوستر OGDEN در انواع مختلف آن، می‌تواند به طراحان داخلی در طراحی هوشمندانه و زیبای فضاهای نشیمن، سالن پذیرایی و البی‌ها کمک شایانی کند. همچنین به آنها امکان می‌دهد تا با در نظر گرفتن ابعاد، سبک و کارکرد فضا، المان نورپردازی مناسب و جذابی را انتخاب کنند که علاوه بر تامین نور، نقش تزئینی و زیبایی‌بخش نیز داشته باشد.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *