نوع فایل
RAR
حجم فایل
2 مگابایت
نسخه
3dsMax 2015 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6938 بازدید
1,000 تومان

لوستر یا آویز نور، یکی از عناصر کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی است. شرکت Lampatron از تولیدکنندگان معتبر در زمینه لوسترها و چراغ های تزئینی است. سری “EDMUND” از محصولات این شرکت، شامل مدل های متنوعی از لوسترهای مدرن و زیبا برای اتاق نشیمن است.

لوسترهای EDMUND از جنس های مختلفی ساخته می شوند. بعضی مدل ها از فلز با روکش کروم براق یا مات هستند که به آنها ظاهری زیبا و مدرن می بخشد. برخی دیگر از شیشه یا کریستال های اشرافی تشکیل شده اند که نور را به زیبایی منعکس می کنند. همچنین مدل هایی با ترکیب فلز و شیشه یا چوب نیز در این سری وجود دارد.

از نظر سبک طراحی، لوسترهای EDMUND دارای ظاهری خلاقانه و منحصربفرد هستند. برخی مدل ها خطوط تیز و زاویه دار دارند در حالی که برخی دیگر از فرم های آرام و منحنی بهره می برند. رنگ های متنوع از جمله کروم، مشکی، سفید و رنگ های پاستلی نیز در این سری یافت می شوند.

برای طراحان داخلی که در پروژه های اتاق نشیمن فعالیت می کنند، دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده لوسترها بسیار مفید است. آنها می توانند با دانلود این فایل ها، مدل های مختلف لوستر را در نرم افزارهای طراحی قرار دهند، زوایا و سناریوهای نورپردازی متفاوتی را بررسی کنند و در نهایت، انتخاب بهتری برای مشتریان خود داشته باشند. این کار هزینه کمتر و سرعت بیشتری در مقایسه با خرید نمونه فیزیکی دارد.

در مجموع، آبجکت های آماده لوسترهای EDMUND به طراحان این امکان را می دهد تا طرح های خلاقانه تری برای اتاق نشیمن ارائه دهند و به راحتی نورپردازی مناسب را انتخاب کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *