نوع فایل
RAR
حجم فایل
31 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
5609 بازدید
1,000 تومان

ظروف آشپزخانه A tea set

یک مجموعه از انواع ظروف و لوازم مورد نیاز برای سرو و مصرف چای است که به طور معمول شامل چای خوری، قوری، قاشق چای، لیوان چای و سایر لوازم مرتبط است. این مجموعه اغلب برای سرو چای در محافل خانوادگی یا دوستانه استفاده می‌شود و یک جزء ضروری و زیبا در هر آشپزخانه محسوب می‌شود.

جنس این ظروف آشپزخانه معمولاً از موادی مانند چین، پارچه، فلز، پلاستیک و شیشه تهیه می‌شود که به آن‌ها زیبایی، دوام و کاربری مناسبی می‌بخشد. همچنین، مدل‌های مختلف از نظر طراحی، رنگ و ابعاد برای این ظروف وجود دارد که به طراحان معماری داخلی امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها برای طراحی آشپزخانه‌های شیک و مدرن را می‌دهد.

طراحان معماری داخلی برای آشپزخانه به دنبال جزئیات و لوازم دکوراتیو مناسب هستند که به آن‌ها احساس دست‌کاری و دقت در طراحی را القا کند. آبجکت‌های سه بعدی ظروف آشپزخانه A tea set به عنوان یک ابزار کاربردی و زیبا برای استفاده در طراحی داخلی آشپزخانه‌ها بسیار مورد نیاز است.

برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی “ظروف آشپزخانه A tea set”، می‌توانید به سایت‌های معتبر و منابع آنلاین مراجعه کنید که این نوع آبجکت‌ها را برای استفاده در طراحی داخلی فضاهای مختلف عرضه می‌کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *