نوع فایل
RAR
حجم فایل
128 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)
دسته بندی
تعداد بازدید
5595 بازدید
1,000 تومان

درختچه های “Four Bamboo Tree” یک نوع گیاه زینتی محبوب برای فضاهای بیرونی مانند حیاط، باغچه و تراس هستند. این گیاه با ظاهر زیبا و منحصربفرد خود، می تواند جلوه بصری خاصی به محیط بیرون ببخشد.

جنس این درختچه ها از گونه های مختلف بامبو یا نی است. ساقه های آنها سفت، چوبی و به رنگ سبز روشن یا زرد کم رنگ است. برگ های این گیاه باریک، بلند و خطی شکل هستند و معمولا در دسته های 4 تایی از ساقه اصلی بیرون می آیند که به همین دلیل نام “Four Bamboo Tree” را به آن داده اند.

مدل های مختلفی از این درختچه ها وجود دارد که از نظر ارتفاع، قطر ساقه، رنگ برگ ها و تراکم آنها با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها کوتاه و مناسب برای گلدان های داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر بلندتر و مناسب برای کاشت در باغچه یا حیاط می باشند. همچنین گونه های خاصی از این درخت وجود دارند که ساقه های آنها الگوهای خطی یا شیاردار زیبایی دارند.

طراحان معماری داخلی و فضای بیرونی، معمولا برای ایجاد جلوه های طبیعی و زنده در محیط، به دنبال گیاهان و درختچه های زینتی هستند. درختچه های Four Bamboo Tree با ظاهر زیبا و متفاوت خود، گزینه ایده آلی برای این منظور محسوب می شوند. آنها می توانند در گلدان ها یا باغچه های کوچک فضای بیرونی قرار داده شوند و جلوه ای تزئینی و طبیعی را به محیط ببخشند.

داشتن آبجکت های سه بعدی آماده از این درختچه ها، به طراحان کمک می کند تا پیش از اجرای پروژه، ظاهر نهایی فضای بیرونی را با جزئیات کامل ببینند و تصمیمات بهتری بگیرند. آنها می توانند مدل ها، اندازه ها و چیدمان های مختلف این گیاهان را در رندرهای سه بعدی امتحان کنند و بهترین گزینه را برای سبک و فضای مورد نظر انتخاب نمایند. همچنین می توانند جزئیات ظریف برگ ها، ساقه ها و الگوهای روی آنها را در رندرهای خود شبیه سازی کنند تا نمای واقع گرایانه تری از فضای نهایی را ارائه دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *