نوع فایل
RAR
حجم فایل
20 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6001 بازدید
1,000 تومان

درب های Flush-mounted یا همتراز با دیوار، نوعی درب هستند که به طور کامل در دیوار جاسازی می شوند و سطح آنها با سطح دیوار هم تراز است. این نوع درب ها از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن به نظر می رسند و حس یکپارچگی در طراحی داخلی را القا می کنند.

جنس درب های Flush-mounted معمولا از چوب، فلز یا ترکیبی از این دو ساخته می شوند. درب های چوبی می توانند از انواع چوب های گرمسیری مانند راش، بلوط، گردو یا چوب های سفت تر مانند تیک ساخته شوند. درب های فلزی نیز معمولا از آلومینیوم، استیل ضد زنگ یا فولاد ساخته می شوند.

مدل های مختلفی از این نوع درب ها وجود دارد، از جمله درب های تک لنگه، دو لنگه، کشویی، بازشو به بیرون یا به داخل، و غیره. برخی از آنها دارای قاب فلزی یا چوبی هستند و برخی دیگر بدون قاب و کاملا همتراز با دیوار طراحی شده اند.

طراحان داخلی معمولا برای اتاق نشیمن به دنبال درب های Flush-mounted هستند، زیرا این نوع درب ها حس مدرنیته و پیشرفتگی را به فضا می دهند و فضای بیشتری را برای چیدمان دکوراسیون و لوازم باقی می گذارند. همچنین این درب ها به دلیل جاسازی در دیوار، فضای کمتری را اشغال می کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را فراهم می آورند.

برای طراحان داخلی، داشتن آبجکت های سه بعدی آماده از این نوع درب ها بسیار مفید است، زیرا می توانند پیش از ساخت، طرح خود را در محیط سه بعدی شبیه سازی کنند و بهترین گزینه را از نظر ظاهری، عملکردی و هماهنگی با سایر المان های طراحی انتخاب نمایند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *