مدل سه بعدی کتابخانه Hallway Furniture Cabinet Set 494
نوع فایل
RAR
حجم فایل
100 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (Vray)
سازنده
Pro 3DSky
تعداد بازدید
5362 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “Hallway Furniture Cabinet Set 494” یک مجموعه کابینت و کتابخانه زیبا و کاربردی برای فضاهای داخلی مانند راهرو، اتاق نشیمن و کتابخانه است که توسط شرکت های معتبر طراحی و عرضه می شود. این مجموعه با طراحی شیک و مدرن می تواند به زیبایی و نظم فضای داخلی بیفزاید.

از لحاظ جنس، این مجموعه کابینت ها معمولاً از چوب با کیفیت بالا مانند راش، گردو، بلوط یا MDF فرآوری شده ساخته می شوند. بدنه و درب های آنها از چوب تمام و با رنگ های طبیعی چوب یا رنگ های متالیک و پلی استر است. برخی مدل ها نیز ترکیبی از چوب و فلز یا شیشه هستند.

از نظر مدل، مجموعه “Hallway Furniture Cabinet Set 494” در انواع مختلفی از نظر شکل، اندازه، تعداد کابینت ها و طرح عرضه می شود تا با فضاهای گوناگون هماهنگ شود. برخی مدل ها طراحی سنتی و کلاسیک دارند، در حالی که برخی دیگر کاملاً مدرن و خطی هستند. آرایش کابینت ها نیز می تواند به صورت ردیفی، گوشه ای یا دیواری باشد.

طراحان معماری داخلی برای پروژه های اتاق نشیمن، راهرو و کتابخانه، نیاز به دانلود آبجکت های سه بعدی آماده این مجموعه کابینت ها دارند تا بتوانند آنها را در طرح های خود قرار دهند. داشتن آبجکت واقع گرایانه و با کیفیت بالا به آنها کمک می کند تا پیش از اجرا، نحوه ظاهر و چیدمان این کابینت ها را در فضای داخلی ببینند.

شرکت های معتبر تولید کننده مبلمان و دکوراسیون داخلی، آبجکت های سه بعدی آماده مدل های مختلف “Hallway Furniture Cabinet Set 494” را برای دانلود ارائه می کنند. این آبجکت ها در نرم افزارهای طراحی داخلی سه بعدی و رندرینگ قابل استفاده هستند. با داشتن این آبجکت ها، طراحان می توانند فضاهایی مرتب، زیبا و کاربردی را با این مجموعه کابینت ها طراحی کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *