نوع فایل
RAR
حجم فایل
11 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5170 بازدید
1,000 تومان

آبجکت های سه بعدی “صندلی آرایشگاه Armchair for shampooing”

یک مجموعه تخصصی از صندلی های ویژه شستشوی مو در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. این صندلی ها توسط شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی طراحی و ساخته می شوند.

این صندلی ها معمولاً از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت مانند فایبرگلاس، رزین، استیل ضد زنگ و پارچه های ضد آب و ضد لک ساخته شده اند. قاب و پایه های آن ها از فلزات محکم مانند استیل ضد زنگ یا آلومینیوم قوی ساخته شده است تا بتواند وزن سنگین مشتریان را تحمل کند. نشیمنگاه و پشتی این صندلی ها نیز از مواد ضد آب پوشیده شده است تا در برابر پاشیده شدن آب و شامپو مقاوم باشد.

از نظر طراحی، صندلی های آرایشگاه Armchair for shampooing دارای اشکال ارگونومیک و راحت هستند تا مشتریان بتوانند برای مدت طولانی در آن بنشینند. آنها دارای پشتی های قابل تنظیم برای حالت نیمه خوابیده، دسته های محکم برای تکیه دادن دست ها و سرشورهای سرامیکی یا استیل برای شستشوی مو هستند. بسیاری از این مدل ها نیز چرخ دار بوده و قابل حرکت می باشند.

برای طراحان معماری داخلی که مشغول طراحی یک آرایشگاه یا سالن زیبایی هستند، دانلود آبجکت های سه بعدی آماده صندلی آرایشگاه Armchair for shampooing امری ضروری است. این آبجکت ها به آنها امکان می دهد تا پیش از ساخت واقعی، محیط مجازی آرایشگاه را با جزئیات کامل از صندلی ها و تجهیزات لازم شبیه سازی کنند.

با استفاده از این آبجکت ها، طراحان می توانند بهترین چیدمان و ترکیب صندلی ها را پیدا کرده و فضای کاری ایده آل برای آرایشگران را ایجاد کنند. همچنین می توانند مدل، رنگ، اندازه و سایر ویژگی های صندلی ها را به راحتی تغییر داده و گزینه های مختلف را بررسی کنند.

استفاده از آبجکت های سه بعدی آماده باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز می شود، زیرا نیازی به ساخت نمونه های فیزیکی برای بررسی نیست. طراحان می توانند به راحتی تغییرات لازم را در آبجکت ها اعمال کرده و نتیجه نهایی را مشاهده کنند.

در نهایت، دانلود آبجکت های سه بعدی آماده “صندلی آرایشگاه Armchair for shampooing” برای طراحان معماری داخلی که درگیر طراحی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی هستند، امری ضروری و کاربردی است تا بتوانند فضاهایی حرفه ای، راحت و کارآمد را متناسب با نیازهای آرایشگران و مشتریان خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *