نوع فایل
RAR
حجم فایل
32 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx(Vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5069 بازدید
1,000 تومان

آبجکت “اسکیت بورد و کوله پشتی Decorative set adventure time Jake”

یک مجموعه آبجکت‌های سه بعدی است که برای استفاده در طراحی فضای بیرونی مناسب می‌باشد. این مجموعه شامل اسکیت بورد و کوله پشتی با طرح و مدل موضوع ماجراجویی Jake است که به طراحان معماری داخلی امکان می‌دهد تا فضای بیرونی را با جزئیات و اشیاء زیبا و جذاب تزئین کنند.

جنس و مدل‌های اسکیت بورد و کوله پشتی در این مجموعه ممکن است بسیار متنوع باشد. این اشیاء معمولاً از جنس مواد مختلفی تهیه می‌شوند، مانند پلاستیک، فلز یا چرم. طرح و مدل این اسکیت بورد و کوله پشتی نیز معمولاً به صورت موضوع ماجراجویی Jake طراحی شده است که به فضای بیرونی جلوه و جذابیت خاصی می‌بخشد.

طراحان معماری داخلی برای فضای بیرونی به دنبال اشیاء و آبجکت‌های زینتی و جذاب هستند که به طبیعت فضای خارجی جلوه و زیبایی ویژه‌ای ببخشند. آبجکت‌های سه بعدی اسکیت بورد و کوله پشتی “Decorative set adventure time Jake” با طرح و مدل موضوع ماجراجویی، به طراحان این امکان را می‌دهد تا فضای بیرونی را با جزئیات جذاب و منحصر به فرد تزئین کنند.

منابع معتبر در زمینه طراحی فضای بیرونی، آبجکت‌های سه بعدی مورد نیاز شما را برای دانلود فراهم می‌کنند تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها، فضای بیرونی خود را با جزئیات زینتی و جذاب تزئین کنید و به آن جلوه و جذابیت خاصی ببخشید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *