نوع فایل
RAR
حجم فایل
24 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (Vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5168 بازدید
1,000 تومان

انواع آبجکت “یخچال Set Of Refrigerators SMEG” شامل مجموعه‌ای از مدل‌های سه بعدی واقع‌گرایانه از یخچال‌های برند معروف SMEG می‌شوند. این آبجکت‌ها برای استفاده در پروژه‌های طراحی داخلی آشپزخانه و شبیه‌سازی سه بعدی بسیار مناسب هستند.

جنس این آبجکت‌ها معمولاً شامل مدل‌های سه بعدی با فرمت‌های رایج مانند .obj، .fbx، .3ds و یا .max است که توسط نرم‌افزارهای مختلف طراحی سه بعدی پشتیبانی می‌شوند. این مدل‌ها با جزئیات بالا و تکسچرهای واقع‌گرایانه از یخچال‌های SMEG ساخته شده‌اند.

مدل‌های موجود در این مجموعه می‌توانند شامل انواع مختلف یخچال‌های SMEG با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع باشند. برخی از آنها ممکن است مدل‌های قدیمی‌تر با طراحی رترو و برخی دیگر مدل‌های مدرن‌تر با خطوط شیک و زیبا را ارائه کنند. این تنوع در مدل‌ها به طراحان اجازه می‌دهد تا بسته به سبک آشپزخانه و نیاز خود، مدل‌های مناسب را انتخاب کنند.

طراحان معماری داخلی و طراحان آشپزخانه از این آبجکت‌های سه بعدی برای ایجاد شبیه‌سازی‌های واقع‌گرایانه از آشپزخانه‌ها، ارائه پیش‌نمایش‌های سه بعدی به مشتریان، و همچنین طراحی دقیق آشپزخانه‌ها استفاده می‌کنند. داشتن مدل‌های سه بعدی واقعی از یخچال‌های SMEG به آنها کمک می‌کند تا جزئیات دقیق از جمله ابعاد، رنگ، طرح و حتی جزئیات کوچک مانند دستگیره‌ها را به درستی در طراحی‌های خود لحاظ کنند.

برای دانلود این آبجکت‌های آماده سه بعدی، طراحان می‌توانند به وب‌سایت‌های تخصصی عرضه مدل‌های سه بعدی، فروشگاه‌های آنلاین و یا آرشیوهای رایگان مراجعه کنند. در این منابع، آنها می‌توانند مجموعه‌ای از آبجکت‌های “یخچال Set Of Refrigerators SMEG” را با کیفیت بالا و جزئیات مناسب پیدا کرده و دانلود نمایند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *