نوع فایل
RAR
حجم فایل
50 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (corona)(vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5208 بازدید
1,000 تومان

چمن یا “grass011” یکی از پرکاربردترین آبجکت ها در طراحی فضاهای بیرونی و محوطه سازی است. این آبجکت سه بعدی، شبیه سازی واقعی از چمن طبیعی را ارائه می دهد و در مدل های مختلفی از نظر جنس، رنگ، بافت و اندازه عرضه می شود.

از لحاظ جنس، چمن grass011 معمولاً از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شود. این الیاف به گونه ای طراحی شده اند که شبیه چمن طبیعی به نظر می رسند و دارای خواص مشابهی مانند نرمی، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر سایش هستند.

از نظر مدل، چمن grass011 در رنگ های مختلفی از سبز روشن تا تیره عرضه می شود تا با محیط اطراف هماهنگ باشد. بافت سطح آن نیز می تواند صاف، موج دار یا شبیه به چمن های طبیعی کوتاه یا بلند باشد. اندازه این آبجکت از چند سانتی متر تا چندین متر متغیر است تا برای کاربری های مختلف مناسب باشد.

طراحان معماری منظر و محوطه سازی برای طراحی فضاهای بیرونی مانند حیاط، پاتیو، پارک ها و محوطه های عمومی، نیاز به دانلود آبجکت های سه بعدی آماده چمن دارند. این امر به آنها کمک می کند تا پیش از اجرا، نحوه ظاهر و قرارگیری این چمن ها را در طرح خود ببینند و با اطمینان بیشتری طراحی کنند.

شرکت های معتبر عرضه کننده مصالح محوطه سازی، آبجکت های سه بعدی واقع گرایانه مدل های مختلف چمن grass011 را برای دانلود ارائه می کنند. این آبجکت ها در نرم افزارهای طراحی سه بعدی و رندرینگ قابل استفاده هستند و به طراحان کمک می کنند تا فضاهای سبز و زنده را به طور واقع گرایانه در طرح های خود نمایش دهند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *