صحنه آماده خارجی Exterior 20V1 17
نوع فایل
RAR
حجم فایل
334 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (Vray)
دسته بندی
تعداد بازدید
5080 بازدید
1,000 تومان

صحنه آماده خارجی Exterior 20V1 17

برای شما کاربران گرامی در سایت بانک آبجکت و مدل بیم لرن یک صحنه آماده مکس – کاربردی و زیبا قرار دادیم که بتوانید از تمام صحنه همراه با آبجکت ها و تکسچرهای مناسب استفاده کنید. برای دریافت صحنه و پروژه آماده 3DMAX کافیست روی لینک دانلود بالا کلیک نمایید.

در پک صحنه آماده که برای شما قرار داده ایم همه مراحل مدلسازی تا تنظیم تکسچر ،تنظیمات رندر،دوربین گذاری،نورهای ویری لایت، ies و … به شکل کاملا دقیق و حرفه ای صورت پذیرفته که به شما این امکان را می دهد تا چیدمان و تغییرات به شکل دلخواه را در آن پیاده کنید. در ضمن این نکته را فراموش نکنید که از این صحنه های آماده برای آموزش خود و ارتقا سطح خلاقیت خود استفاده کنید.

مزیت های صحنه های آماده چیست؟

برای اینکه در مدت کوتاهی پروژه خود تکمیل و بدست کارفرما برسانید بهترین راه استفاده و بهره گیری از صحنه های آماده به شکل کامل و یا  استفاده از قسمتی از آن در پروژه است. صحنه های آماده ویری با نهایت ظرافت و زیبایی و همچنین جزییات فنی بوسیله مدلسازان حرفه ای Scene Exterior در نرم افزارهای سه بعدی ساخته و طراحی شده  که شما قادر خواهید بود این صحنه ای آماده را از طریق سایت بیم لرن دانلود نمایید.از دیگر مزایای بکارگیری این صحنه های آماده در استفاده از تکستچرها و متریال ها و آبجکت فشرده شده به همراه بسته دانلود آنها می باشد

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *