نوع فایل
8
حجم فایل
54 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6088 بازدید
رایگان

آبجکت های سه بعدی “چراغ سقفی AQForm Pet Collection”

یک سری چراغ های سقفی زیبا و خلاقانه هستند که توسط شرکت AQForm طراحی و تولید شده اند. این مجموعه الهام گرفته از حیوانات خانگی است و چراغ ها شکل های متنوعی از حیوانات مختلف را به نمایش می گذارند.

این چراغ های سقفی از جنس فلز و پلاستیک ساخته شده اند و در طرح ها و رنگ های متفاوتی عرضه می شوند. از جمله مدل های موجود می توان به چراغ شکل سگ، گربه، پرنده، خرگوش و حتی اژدها اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها با جزئیات ظریف و دقیق طراحی شده اند تا زیبایی و شخصیت منحصر به فردی را به فضای داخلی ببخشند.

طراحان معماری داخلی عموماً به دنبال عناصر خلاقانه و متفاوت برای ایجاد فضاهای جذاب و چشم نواز هستند. چراغ های سقفی AQForm Pet Collection با طرح های نوآورانه و شکل های حیوانی خود، گزینه ای ایده آل برای اتاق نشیمن و سایر فضاهای زندگی می باشند. این چراغ ها نه تنها نور مناسبی را فراهم می کنند، بلکه به عنوان یک المان دکوراتیو جالب توجه عمل می کنند و می توانند نقطه کانونی فضا را شکل دهند.

بنابراین، دانلود و استفاده از آبجکت های سه بعدی آماده چراغ سقفی AQForm Pet Collection برای طراحان معماری داخلی بسیار مفید خواهد بود. آنها می توانند با قرار دادن این چراغ ها در پروژه های خود، فضاهایی شاد، پرنشاط و خلاقانه را خلق کنند که توجه همگان را به خود جلب می کند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *