نوع فایل
RAR
حجم فایل
42 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx (vray)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
6481 بازدید
رایگان

آبجکت “درب پارکینگ و حفاظ Fence with gate and wicket 3”

یکی از آبجکت‌های حیاتی و ضروری در طراحی ورودی خانه و فضاهای خارجی است که به عنوان یک عنصر امنیتی و دکوراتیو استفاده می‌شود. این آبجکت‌ها ی رایگان شامل درب‌های پارکینگ، حفاظ‌ها، درب‌های ورودی و درب‌های کوچک (wicket) می‌شوند که با تنوع در جنس و مدل‌های خود، به طراحان معماری داخلی امکان می‌دهند تا ورودی خانه را به شکلی زیبا و امن تزئین کنند.

انواع آبجکت‌های “درب پارکینگ و حفاظ Fence with gate and wicket 3” از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند، از جمله فلز، چوب، PVC و مواد دیگر. هر کدام از این آبجکت‌ها با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، به طراحان معماری داخلی انتخاب‌های بیشتری برای دکوراسیون ورودی خانه خود می‌دهند.

طراحان معماری داخلی همواره به دنبال آبجکت‌های کاربردی و زیبا برای استفاده در ورودی خانه خود هستند. آبجکت “درب پارکینگ و حفاظ Fence with gate and wicket 3” با انواع جنس‌ها و مدل‌های مختلف خود، می‌تواند به دکوراسیون و امنیت ورودی خانه شما جذابیت و کاربردی بخشد.

برای دانلود آبجکت‌های آماده سه بعدی این درب‌ها و حفاظ‌ها، می‌توانید به وبسایت‌های معماری و طراحی داخلی معروف مراجعه کنید. در این وبسایت‌ها مدل‌ها و جنس‌های مختلف آبجکت “درب پارکینگ و حفاظ Fence with gate and wicket 3” را پیدا کرده و برای استفاده در پروژه‌های خود دانلود کنید.

برای دانلود مدل سه بعدی (آبجکت) رایگان درب پارکینگ و حفاظ Fence with gate and wicket 3 از 3dsky برای پلاگین ویری تریدی مکس برروی لینک زیر کلیک کنید .

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *