نوع فایل
RAR
حجم فایل
13 مگابایت
نسخه
3dsMax 2012 + fbx(vray)(corona)
سازنده
Pro 3DSky
دسته بندی
تعداد بازدید
5521 بازدید
1,000 تومان

پارتیشن ها یکی از المان های کلیدی در طراحی داخلی مدرن هستند. آبجکت های سه بعدی آماده “Partition 25” به طراحان داخلی این امکان را می دهد تا انواع مختلف پارتیشن ها را در پروژه های خود گنجانده و ترکیب های جذاب و خلاقانه ای را خلق کنند.

این مجموعه آبجکت ها از مواد گوناگونی مانند چوب، فلز، شیشه، کامپوزیت یا ترکیبی از این مواد ساخته شده اند. آنها در انواع مدل های مختلف از جمله پارتیشن های ثابت، متحرک، تاشو، شفاف، نیمه شفاف، منحنی و حتی دارای طرح های سه بعدی برجسته ارائه می شوند.

از نظر طراحی، پارتیشن های این مجموعه می توانند دارای سطوح صاف، طرح های هندسی پیچیده، الگوهای خطی، سطوح منحنی یا حتی ترکیبی از این طرح ها باشند. رنگ بندی آنها نیز بسیار متنوع است و از رنگ های خنثی و کلاسیک گرفته تا رنگ های شاد و مدرن را شامل می شود.

برای طراحان داخلی، داشتن دسترسی به آبجکت های سه بعدی آماده “Partition 25” بسیار مفید است. آنها می توانند این المان ها را به راحتی در نرم افزارهای طراحی داخلی خود قرار دهند و ترکیب بندی های مختلفی را برای فضاهای نشیمن امتحان کنند. پارتیشن ها می توانند برای تقسیم بندی فضا، ایجاد حریم خصوصی، جداسازی بخش های مختلف، ایجاد نقطه کانونی یا حتی به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده شوند.

در کل، آبجکت های سه بعدی “Partition 25” ابزارهای کاربردی برای طراحان داخلی هستند تا بتوانند به راحتی انواع مختلف پارتیشن ها را در طرح های خود گنجانده و فضاهای کارآمد، زیبا، منعطف و مدرن را خلق کنند.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • پسوورد فایل :  Bimlearn.org
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *